شرکت دانش آموزان منوجانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان پیش بینی کرد: بیش از 4 هزار دانش آموز منوجانی در المپیاد درون مدرسه ای شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم چتروز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به تربیت بدنی و ورزش، در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.
وی افزود: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
چتروز از اهداف دیگر این المپیاد کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است، به‌طوری که دانش‌آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای شناسایی می‌شوند.
وی با بیان اینکه، از جمله اهداف نظام آموزش و پرورش کشور، تربیت نسلی شاداب و با نشاط است، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان در کنار فراگیری علوم مختلف از سلامتی، تحرک و پویایی لازم برخوردار باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان تصریح کرد: در این رویداد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، دو و میدانی، هندبال، طناب زنی، طناب کشی، بدمینتون و ورزش های بومی ،محلی در فضایی امن، آرام و سرشار از شور و نشاط با یکدیگر به رقابت می پردازند.
چتروز بیان کرد: این رقابت ها در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
انتهای پیام/ی

المپیاد درون مدرسه ای ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار