آمادگی مرز مهران برای تردد زوار اربعین

استاندار ایلام از آمادگی تمامی امکانات در مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار اربعین خبر داد.

آمادگی مرز مهران برای تردد زوار اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی مهران که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد، اعلام: خوشبختانه اقدامات خوبی در اربعین امسال برای تسهیل در تردد زوار اندیشیده شده است.

وی افزود: مشکلات آب و برق در پایانه مرزی حل شده است و علاوه بر این پارکینگ های شهر مهران برای پارک خودروها ساماندهی، آسفالت و برق رسانی شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون جاده ایلام-مهران در حال چهار بانده شدن است،گفت: بیش از ۹۰ کیلومتر از این مسیر تا اربعین امسال چهار بانده می شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات زیرساخت های اربعین در مرز مهران بحث ایجاد گیت بوده که هم اکنون بیش از ۹۶ گیت در پایانه مرزی فعال است و مشکلی از بابت خروج زائران پیش نخواهد آمد.

وی افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبی به دستگاه های مختلف استان برای تسهیل در تردد زوار اربعین اختصاص یافته و قطعا مشکلات امسال از سال های گذشته کمتر خواهد بود.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: برای سال های آینده تمام زیرساخت های لازم برای اربعین در استان از جمله چهار خطه کردن جاده ایلام-مهران انجام خواهد شد.

سلیمانی دشتکی گفت: طبق پیش بینی ها امسال شاهد افزایش تعداد زوار اربعین خواهیم بود که ۵۰ درصد از این میزان از مرز مهران تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/اس

آمادگی مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.