خواهر شهید حججی

فعالیت‌های فرهنگی و جهادی از ویژگیهای شهید حججی بود

خواهر شهید حججی گفت:انجام فعالیت‌های فرهنگی و جهادی از جمله شرکت در اردوهای رهیان نور، نذر کتاب و کمک به مناطق محروم از ویژگیهای برادرم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خواهر شهید حججی، دیشب در آیین نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مسجد این دانشگاه گفت: بردارم با  حضور در مناطق دور افتاده به مردم محروم کمک می کرد.

وی نذر کتاب را از دیگر ویژگیهای این شهید والامقام برشمرد و گفت: محسن چون علاقه به کتابخوانی داشت با حضور سر قبر شهید کاظمی به توزیع کتاب نذری می پرداخت.

به گفته وی، حضور در کاروان راهیان نور ازدیگر فعالیتهای شهید حجی بود که با شرکت در این اردوها کار معرفی شهیدان دفاع مقدس را انجام می داد.

شایان ذکر است نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان که روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سال 87 در این دانشگاه خاکسپاری شدند به همت بسیج دانشجویی دانشگاه با سخنرانی سردار داود غیاثی راد،مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی نیروهای مسلح و حضور خواهر شهید حججی، عمو و داماد این خانواده شهید  برگزارشد.

این مراسم سالگرد با آیین رونمایی از لوگوی«کانون اردوهای جهادی شهیدحججی» دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عکس شهیدحججی و سخنان خواهر شهید در مورد خصوصیات وی به پایان رسید.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار