بازیکنان برتر تن‌بال استان در دو رشته انفرادی و تیمی مشخص شدند

مسابقات تن بال کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و به میزبانی باشگاه پارسیان یاسوج برگزار و قهرمانان مسابقات تن بال کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش انفرادی و تیمی مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسابقات تن بال استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و به میزبانی باشگاه پارسیان یاسوج و با حضور معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و مسؤولان هیأت برگزار و قهرمانان مسابقات تن بال استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش انفرادی و تیمی مشخص شدند.

در این مسابقات که با حضور ۳۰ بازیکن برتر تن‌بال استان در دو رشته انفرادی و تیمی برگزار شد در مسابقات انفرادی به ترتیب آقایان بهروز حسین قشقایی، مصطفی راست و امین رهبری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات تیمی تیم آقای رضا باقرپور و مصطفی راست اول و تیم آقایان محسن متولی و سجاد پیشوا دوم شدند.

در ادامه این مسابقات احمد حکمتی‌اصل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیأت استان از ورزشکاران برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری حمایت خواهد کرد.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: که در هفته آینده خانه بیلیارد را که در مجموعه ورزشی تختی قرار دارد را به هیات استان تحویل خواهیم داد تا ورزشکاران این هیأت بتوانند به جایگاه‌های بهتری در مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

وی عنوان کرد: این مجموعه تاثیر بسزایی در ورزش بانوان علاقه‌مند به این رشته دارد چرا که بیلیارد استان هنوز جایگاهی برای ورزش بانوان ندارد.

در پایان این مراسم به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.