نوشاد عالمیان: هدفم صعود تنیس روی میز به دسته اول جهان است

ملی پوش تنیس روی میز گفت: تمام برنامه‌های تمرینی و اعزام‌هایی که پیش رو دارم برای آماده سازی حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نوشاد عالميان نفر اول تنیس روی میز ایران در رنکینگ جهانی گفت: تیم ملی تنیس روی میز چند سال است که در دسته دوم مسابقات جهانی قرار دارد و نتوانسته از این دسته صعود کند.

در دوره گذشته مسابقات تیمی جهان شرایط آمادگی من و اینکه از روزهای اوجم دور بودم، اجازه نداد تا به تیم ملی برای صعود به دسته اول رقابت ها کمک کنم.اما الان شرایطم خیلی فرق کرده، از آن روزها فاصله گرفتم و در دوران آماده سازی خوبی قرار دارم.

او افزود: تمریناتی که انجام می دهم و برنامه هایی که در پیش دارم هم برای دست یابی به آمادگی بهتر و نزدیک تر شدن به تحقق اهداف تیم ملی است. با تمام توان تمرین می کنم تا کمک کنم این بار تیم ملی از دسته دوم صعود کند.

نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک های لندن و ریو یادآور شد: چندهفته ای است که همراه با برادرم نیما و زیر نظر پدرم در بابل تمرین می کنم. از اول آبان ماه هم باید در رقابت های تور ایرانی شرکت کنم. بعد از این رقابت ها اعزام به مسابقات بین المللی سوئد و اسپانیا را در برنامه دارم.

عالمیان ادامه داد: حضور در این رقابت ها به منظور حفظ رنکینگ جهانی و در راستای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جهان از طرف فدراسیون پیش بینی شده است. نتایجی که در همین دو رویداد می گیریم روی رنکینگ جهانی ملی پوشان اعزامی تاثیر مستقیم خواهد داشت. پس سعی می کنیم بهترین نتایج رو بگیریم تا با رنکینگی بهتر مهیای مسابقات جهانی شویم.

انتهای پیام/

صحبت های نوشاد عالمیان در خصوص مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.