معاون اجرایی موکب احمدبن موسی خبر داد؛

جابجایی مکان موکب احمد بن موسی (ع) در عراق

معاون اجرایی موکب احمد بن موسی (ع) از تغییر مکان این موکب در کربلای معلی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود راستی معاون اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با اشاره به تغییر مکان این موکب در سال جاری، گفت: موکب احمد بن موسی (ع) در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع برپا خواهد شد و فاصله محل برپایی آن با حرم مطهر امام حسین (ع)، ۱۷ دقیقه است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۳ نفر از خادمان موکب در کربلای معلی مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: امسال سومین سال برپایی موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی است.

معاون اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) همچنین با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته برای ارائه خدمات موکب تصریح کرد: کمیته‌های اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پشتیبانی، ایمنی، امنیت و حفاظت، خواهران، بهداشت و درمان، نیروی انسانی، خواهران و گمشدگان ذیل این موکب تشکیل شده و مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: همه خدمات ارائه شده در ایام اربعین حسینی در موکب احمدبن موسی (ع) به صورت رایگان ارائه می‌شود که از جمله آن می‌توان به اسکان و توزیع ۳ وعده غذای رایگان اشاره کرد.

راستی گفت: پارسال به ۸۱ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در موکب احمدبن موسی (ع) خدمات ارائه داده شد.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده در موکب شامل بخش‌های مختلف رفاهی و فرهنگی از جمله برپایی نماز‌های جماعت، برپایی مراسم‌های قرائت زیارت‌ها، سخنرانی مذهبی، مداحی و همچنین ختم روزانه قرآن است.

معاون اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با اشاره به سایر خدمات ارائه شده در این موکب تصریح کرد: برپایی پیرایشگاه، خیاطی، درمانگاه و ویزیت و درمان رایگان بیماران، کفاشی، لباسشویی و خطاطی بر روی کوله پشتی از دیگر خدماتی است که در موکب احمدبن موسی (ع) ارائه شده و می‌شود.

انتهای پیام/ن

تغییر مکان موکب احمد بن موسی (ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار