امام‌جمعه بوشهر:

زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی دانش بنیان گسترش یابد

امام‌جمعه بوشهر با تاکید بر گسترش زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر باید با یک برنامه‌ریزی دانش بنیان در افق ۱۴۰۴ گسترش یابد.

زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی دانش بنیان گسترش یابد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان و روسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با تاکید برنقش مهم ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: ورزش یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه برای ایجاد روحیه نشاط، شادابی اجتماعی و تندرستی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افزود: استعداد ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی ستودنی است چراکه این توانمندی در مسابقات ملی و بین‌المللی به منصه‌ظهور رسیده است.

امام‌جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات ورزشکاران بیان کرد: تحقق خواسته‌های جوانان و ورزشکاران امر مهم و ضروری است که در این راستا نشست تخصصی مورد تاکید است.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر گسترش زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر تصریح کرد: زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر باید با یک برنامه‌ریزی دانش بنیان در افق ۱۴۰۴ گسترش یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به مدیریت دانش بنیان در رشته‌های مختلف ورزشی بیان کرد: با برنامه‌ریزی، مدیریت دانش بنیان، وجود زیر ساخت می‌توان، بوشهر را به عنوان یکی از استان‌های مطرح در عرصه‌های ورزشی معرفی شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر مشارکت خیران در عرصه ورزش و فضا‌های ورزشی خاطرنشان کرد: با ورود بخش خصوصی و خیران در امر ساخت فضا‌های ورزشی می‌توان بخشی از مشکلات ورزش استان را برطرف کرد.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر توجه به استاندارد سازی فضا‌های ورزشی استان بوشهر افزود: در ساخت فضا‌های ورزشی استان بوشهر باید به استاندارد بودن فضا‌ها توجه ویژه‌ای کرد، زیرا مردم لایق بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/ز

زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی دانش بنیان گسترش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.