مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز:

تنها آل سعود، منافقین و صهیونیست‌ها از سخنان ترامپ استقبال کردند

ترامپ نتوانست هیچ تفکری را با خود همراه کند و با این سخنانش نه تنها مردم ایران را نسبت به این نظام مقدس و سپاه بد بین نکرد بلکه این کار ترامپ وحدت و یکپارچگی مردم ایران صد چندان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: محتوای سخنان ترامپ آمیخته از نظرات آل سعود، منافقین و صهیونیست‌ها بود چراکه تنها کسانی که از سخنان ترامپ استقبال کردند همین کشور‌ها بودند.

وی افزود: رئیس‌جمهور ایالت متحده در سخنرانی سراسر توهین‌آمیز و بی‌منطق خود ضمن متهم ساختن سپاه به حمایت از تروریسم افزود: من از وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌خواهم که تمام بخش‌های سپاه و هم‌چنین مأموران و وابستگان به این نهاد را تحریم کند و هدف ازاین‌گونه برخورد‌ها از ناحیه دولتمردان آمریکا مقابله بانفوذ منطقه‌ای ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه‌های موشکی جمهوری اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: آمریکایی‌های نژادپرست و هم‌پیمانانشان با ایجاد گروه‌های تکفیری و ایجاد ناامنی در خاورمیانه و بلکه در سرتاسر جهان به دنبال تاراج بردن منابع مالی این کشور‌ها هستند.

وی بیان کرد: یکی از نماد‌هایی که در حال حاضر با تمام توان به دنبال حفظ ثبات در منطقه‌ها است و شب و روز با تمام قدرت در مقام تکفیریان و گروه‌هایی تروریستی که دست‌پرورده آمریکا است، ایستاده‌اند سپاهیان انقلاب اسلامی هستند.

لرستانی در ادامه گفت: در این حالی است که مقامات آمریکایی احساس خطر می‌کنند که نفوذشان و تمام نقشه‌هایشان در منطقه شکست بخورند، بنابراین این‌گونه سناریو‌ها را اجرا می‌کنند که جامعه جهانی را نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی و به ویژه نیرو‌های مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدبین کنند و آن را حامی تروریسم منطقه می‌خواند.

وی افزود: ترامپ با شعار برگرداندن آمریکا به موقعیت اول جهان وارد کاخ سفید شد و یکی از راه‌های اجرای این نقشه و تفکر جایی بهتر از منطقه راهبردی غرب آسیا نیست که بانفوذ راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع اصلی سر راه قدرت‌یابی آمریکایی‌ها است.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال حاضر قدرت نفوذناپذیر منطقه است که به‌عنوان محور مقاومت در منطقه و به‌عنوان سد محکمی در برابر نفوذ آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیست است و برخی افراد این ذهنیت را داشتند که جهت رفع مشکلات کشور ازجمله اقتصادی و مذاکرات هسته‌ای باید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، اما سخنان ترامپ سبب شد که یک تلنگری ایجاد کند که دولتمردان نژادپرست آمریکایی که پایبند به هیچ منطق و قانون نیستند به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیستند.

وی افزود: جالب است که مقام معظم رهبری پیش از این اعلام کردند که آمریکا دولت قابل‌اعتمادی نیست و فرمودند: به آمریکا اعتماد نمی‌کنیم چراکه تاریخ و سرگذشت دولتمردان آمریکایی از اول تشکیل دولت آن‌ها نشان داده که جز نژادپرستی، بی‌منطقی، زور، ناامنی و خون و خونریزی برای تقویت پایه‌های کشور خودشان چیزی را دنبال نمی‌کنند و از اول انقلاب کشور عزیزمان تابه‌حال فقط به دنبال ایجاد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

لرستانی عنوان کرد:، اما خداوند یاور مؤمنان است (یدالله فوق ایدیهم) که این آیه کنایه از قدرت خداوند دارد که این قدرت همیشه همراه مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ سپاه را به بی‌ثبات‌سازی منطقه و حمایت از تروریسم متهم کرده بیان کرد: ملت هوشیار ایران با هر سلیقه‌ای می‌دانند که سپاه پاسداران جز مبارزه با داعشی که دست‌پرورده خود آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است کاری نمی‌کند و به دنبال حفظ و ایجاد امنیت و ثبات در منطقه است چراکه اگر رشادت‌های مردان خدایی سپاه پاسداران نبود ما این امنیت و آرامش را در حال حاضر نداشتیم.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: عدم شناخت تاریخ جغرافیایی ترامپ از اصالت انقلاب اسلامی و ایرانیان سبب شد که ترامپ این اشتباه و خطا را در گفته هایش داشته باشد.

وی تصریح کرد: او نتوانست هیچ تفکری را با خود همراه کند و با این سخنانش نه تنها مردم ایران را نسبت به این نظام مقدس و سپاه بد بین نکرد بلکه مامور پایان دادن به تردید‌های خوشبینانه برخی افراد شده که آمریکایی‌ها به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیست و با این کار ترامپ وحدت و یکپارچگی مردم ایران صد چندان شد و بار دیگر مردم با غیرت ایران از کوچک تا بزرگ با رهبر عزیزشان و نیرو‌های انقلابی یک بیعت مجدد بستند.

لرستانی اظهارداشت: همدلی و وحدت با هر سلیقه‌ای و تبعیت از مقام معظم رهبری است که سبب اقتدار و امنیت و سربلندی انقلاب می‌شود ترامپ باید به مدال‌ها و سنگ قبر‌ها در خاک آمریکا که به صراحت نام خلیج فارس در آن‌ها ذکر شده توجه کند.

وی افزود: خلیج فارس در تمام عصر‌ها و نسل‌ها ریشه دارد و ترامپ تاریخ و جغرافیا را باید مرور کند که نام خلیج فارس را فراموش نکند چراکه خلیج فارس ریشه در هویت ایرانیان دارد و در تمام منابع به روشنی حکایت از نام خلیج همیشه فارس دارد.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز عنوان کرد: ترامپ با بیان کلمه جعلی خلیج عربی به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی و جنگ در خاورمیانه است و می‌خواهد بین اعراب و ایرانیان اختلاف ایجاد کند و به دنبال فتنه‌ای جدید است.

وی با بیان اینکه باید دولتمردان و سیاست‌مداران و مردم انقلاب اسلامی هوشیار باشند گفت: مراقب توطئه‌ها و دسیسه‌ها و شیطنت‌های آمریکایی‌ها باشیم و با تمام توان باید در مقابل نقشه‌های این شیطان بزرگ بایستیم و به‌هیچ‌وجه در مقابل این دهن‌کجی‌ها و توهینات سکوت نکنیم چراکه این انقلاب به آسانی بدست نیامده که به آسانی هم از دست برود و همه مدیون خون پاک شهدای انقلابیم و باید با تمام توان آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام/د

تلاش ترامپ برای همراهی کشورها علیه ایران به شکست منجر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.