سمینار آموزشی آشنایی با فرصت‌های تجاری بازار عراق

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سمینار آموزشی یک روزه آشنایی با ساختار‌ها و فرصت‌های تجاری بازار عراق در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی پور  رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: این سمینار از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۴ روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶۶ در سالن اجتماعات ساختمان جدید اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می‌شود.

کیانی پور افزود: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه‌های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این سمینار مباحثی از جمله اطلاعات کلی عراق، امور گمرکی و استاندارد، امور بانکی، نمایشگاه‌های عراق، مناقصات، تبلیغات در عراق، فروشگاه‌های زنجیره ای، ثبت شرکت در عراق، سرمایه گذاری، سلیقه مصرف کنندگان، کانال‌های توزیع فروش مستقیم در عراق، مسائل امنیتی در عراق، سفر و اقامت و ویزا، خدمات پس از فروش و گارانتی و قرارداد‌های تجاری توسط آقای مهدی نجات نیا رایزن بازرگانی سابق ایران در عراق ارائه خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ و فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

برگزاری سمینار آموزشی رایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار