14 سريال‌ جديد در راه شبكه پنج/ مازیار میری با هیئت مدیره می‌آید

شبكه پنج تهران مقدمات تولید 14 سریال جدید را برای مخاطبانش فراهم کرده است.

14 سريال‌ جديد در راه شبكه پنج/ مازیار میری با هیئت مدیره می‌آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبكه پنج تهران مقدمات تولید 14 سریال جدید را برای مخاطبانش فراهم کرده است.

«بچه مهندس» به تهیه‌كنندگی سعید سعدی و كارگردانی علی غفاری، «هیئت مدیره» به تهیه‌كنندگی مهران رسام و كارگردانی مازیار میری، «زندگی از نو» به تهیه‌كنندگی مهدی شفیعی و كارگردانی علی‌محمد قاسمی، «گرانباری» به تهیه‌كنندگی هومن كبیری و كارگردانی احسان عبدی‌پور و «سارقین روح» به تهیه‌كنندگی ابوالفضل صفری و كارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی به زودی آماده تصویربرداری می شوند.

گروه فیلم و سریال شبكه پنج سیما، همچنین سریال‌های «بازگشت»، «پاییز تنهایی»، «روزهای خوش»، «چهره به چهره»، «حكم»، «لاك قرمز» و «شبگرد» را در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه «كارگاه شماره 48»، «سپیده» آثاری هستند که نگارش آنها تمام شده است.

همچنین دو مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان و كارگردانی بهرام بهرامیان و «پاهای بی‌قرار» به تهیه‌كنندگی ایرج محمدی و كارگردانی منوچهر هادی در مرحله تولید و تصویربرداری دارند.

 

انتهای پیام/

 

تدارک شبکه پنج سیما برای مخاطیان سریال های تلویزیونی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار