عضو کمیسیون خدمات شهری اهواز؛

جابجایی 50 باب منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز الزامیست

عضو کمیسیون خدمات شهری اهواز بر لزوم جابجایی 50 باب منزل مسکونی در منطقه منبع آب این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد هادی قنوات، عضو کمیسیون خدمات شهری اهواز در خصوص حادثه ریزش کوه در کوی مجاهدین (منبع آب) بیان داشت: یکی از مشکلات اصلی در ایمن سازی این منطقه مساله تامین اعتبار بوده است.

وی با تاکید بر جابجایی 50 باب منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز تصریح کرد: برای جابجایی هر واحد مبلغ 300میلیون ریال پیشنهاد شده که مالکان قبول نکرده اند.

قنوات با بیان اینکه حلقه مفقوده بهبود این معضل جذب سرمایه گذار است اذعان داشت: ساکنان منبع آب از شرایط فعلی و بهبود نیافتن این شرایط ناراضی و دلگیر هستند.

عضو کمیسیون خدمات شهری اهواز با انتقاد از اینکه مدیریت یکپارچه شهری برای حل چنین مشکلاتی وجود ندارد اظهار کرد: تمام دستگاه های متولی مانند استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری باید برای حل این معضل ورود می کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در سال های گذشته مانع ساخت و سازهای غیرمجاز نشده و اکنون درگیر است افزود: باید هرچه زودتر نسبت به حل این معضل اقدام کرد.

محمد هادی قنوات با بیان اینکه حلقه مفقوده بهبود این معضل جذب سرمایه گذار است، بیان کرد: 2 شهر رامین و شیرین شهر با هزینه میلیاردی در خوزستان ساخته شده اند، اما به دلیل نبود مطالعات درست حتی جمعیت حاشیه نشین حاضر به سکونت در آنجا نیست.

انتهای پیام/گ

لزوم جابجایی 50 واحد مسکونی در منطقه منبع آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.