مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد:

مسابقات استانی قرآن کریم در همدان برگزار شد

مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجداستان همدان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت ۱۶۰ نفر در همدان خبر داد.

مسابقات استانی قرآن کریم «مدهامتان» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض منش،مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه دوازدهمین مرحله استانیمسابقات قرآنی «مدهامتان» در این استان  همدان برگزار شد،گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی بالغ بر 300 نفر به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بودند که 130 نفر از آنان با یکدیگر به رقابت حضوری پرداختند.

 وی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی 18 تا 30 سال در کانون تخصصی قرآن و نماز امام صادق (ع) شهر مریانج برگزار شد.

مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه دوازدهمین دوره این مسابقات قرآنی دربخش برادران در رشته های قرائت، حفظ کل و حفظ 20 جزء، ترتیل، اذان برگزار شد، بیان کرد: در بخش خواهران نیز در رشته های قرائت و حفظ کل برگزار شد.

فیض بخش ادامه داد: این دوره از مسابقات  با داوری پنج نفر در بخش برادران و دو نفر در بخش خواهران و تنظیم بیانیه داوران به برگزار شد.

 مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجداستان با اشاره به برگزاری بخشی از این مسابقات به صورت اینترنتی، بیان کرد: همچنین رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز ویژه خواهران و برادران در رده سنی هشت تا 16 سال و مفاهیم و نهج البلاغه به صورت اینترنتی در بین شرکت کنندگان برگزار شد.

مسابقات قرآنی مدهامتان با اجرای تفاهم نامه ای ما بین کانون تخصصی نماز و قرآن امام صادق (ع) شهر مریانج و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.