مرادی خبر داد

بازسازی 440 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در نیمه نخست امسال

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۴۴۰ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت این نهاد موردبازسازی و تعمیر قرار گرفت.

بازسازی 440 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در نیمه نخست امسالبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهانبخش مرادی، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۴۴۰ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفت.

وی افزود: در نیمه نخست امسال هشت خانوار روستایی و ۸۹ خانوار شهری تحت حمایت این نهاد کلید واحد مسکونی خود را تحویل گرفتند.

مرادی بیان کرد: در نیمه نخست سال ۹۶ بیش از پنج میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان از محل صدقات، منابع دولتی، آورده مددجویان و تسهیلات بانکی برای خدمات ارائه‌شده عمرانی مددجویان هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران در ادامه به برنامه‌های آتی این نهاد در حوزه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد یک یا دو نفره هستند، بنابراین اولویت برای تأمین مسکن مددجویان تا سه سال آینده با اولویت خانوارهای عائله‌مند و پرجمعیت و دارای یتیم است.

وی مسکن را مکمل اصلی اشتغال در بحث توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: این نهاد در تلاش است با کاهش هزینه‌های ساخت مسکن فرآیند توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را سرعت ببخشد.

انتهای پیام/

تامین مسکن مددجویان کمیته امداد با اولویت خانواده های پرجمعیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار