سازمان حفاظت محیط‌زیست استان لرستان:

برگزاری دوره آموزشی صخره‌نوردی برای محیط بانان لرستانی

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: دوره آموزشی صخره‌نوردی محیط بانان جهت افزایش توانمندی و آمادگی جسمی در شرایط سخت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند، مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان، صبح امروز در جلسه پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: تجربه نشان داده زمانی که مشکلی در یک جامعه ایجاد می‌شود اگر آحاد مردم ورود کنند به‌راحتی موضوع مدیریت خواهد شد.

وی افزود: توصیه می‌شود دوره آموزشی برای مقابله با بیماری‌ها و تهدید‌ها در قالب پدافند غیرعامل از طریق رسانه‌ها و صداوسیما برای آشنایی مردم با مباحث و ابزار‌ها برگزار شود تا بدانند پدافند غیرعامل چیست و توصیه‌های فنی جهت گزارش دهی و مقابله اولیه با تهدید‌ها می‌تواند اثرگذار باشد و این موضوع به‌عنوان یک فرهنگ در بین مردم جا بیفتد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان گفت: در راستای محیط‌زیست نیز با توجه به اینکه تهدیدات زیست‌محیطی از اصلی‌ترین تهدیداتی است که می‌تواند در هر جامعه رخ دهد ما نیز در حوزه کاری همگام با سایر دستگاه‌های مرتبط اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی اظهار داشت: در بحث پایش فیزیکی مناطق تحت مدیریت و در خصوص بیماری‌هایی مانند ppr و تب برفکی در طول سال برنامه‌هایی انجام می‌دهیم؛ در هفته جاری نیز سمینار یک‌روزه به‌عنوان پدافند غیرعامل در محیط‌زیست جهت آشنایی کامل نیرو‌های اجرایی و محیط بانان برگزار می‌شود.

فتحی بیرانوند افزود: موضوع آموزش صخره‌نوردی محیط بانان جهت افزایش توانمندی آمادگی جسمی در شرایط سخت برگزار می‌شود که اگر زمانی نیاز باشد با توجه به آموزش‌هایی که فراگرفته‌اند بتوانند زودتر درصحنه حاضر شوند.

وی عنوان کرد: شعار پدافند غیرعامل این هفته در تمام مکاتبات لحاظ می‌شود و آمادگی داریم در همه حوزه‌ها که نیاز به ورود محیط‌زیست باشد با هماهنگی پدافند غیرعامل در راستای این مسائل تمام تلاش خود را به کار ببریم.

انتهای پیام/د

دوره آموزشی صخره‌نوردی برای محیط بانان لرستانی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.