نواخته شدن زنگ ورزش در خوزستان

با حضور مدیرکل ورزش و زنگ ورزش در خوزستان، زنگ ورزش در مدرسه دخترانه مائده روستای جنگیه شهرستان کارون نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زنگ ورزش امروز، یکشنبه، 30 مهرماه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان، فرماندار کارون، مسئول هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در مدرسه دخترانه مائده روستای جنگیه شهرستان کارون به صدا درآمد.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های استاندار خوزستان گفت: اعتبار احداث فاز اول استادیوم ورزشی شهرستان کارون به تصویب رسید و ان‌شاءالله با حضور وزیر ورزش و جوانان نیز کلنگ این استادیوم به زمین زده خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شهرستان کارون، آن امکاناتی را که نوجوانان و جوانان برای ورزش در اختیار ندارند، فراهم کنیم.

حیدری با بیان این‌که وظیفه ما مسئولان این است که شرایط را برای ورزش کردن فراهم کنیم، اذعان داشت: از شما دانش آموزان نیز انتظار داریم که امروز به عنوان یک ورزشکار تلاش‌تان این باشد که هم خودتان از محیط ورزش فاصله نگیرید و هم این‌که خانواده‌هایتان را به سمت ورزش سوق دهید. همچین فردا به عنوان مادران این سرزمین تلاش کنید که ورزش در خانواده‌ها نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان وی با قدردانی از موعظی، معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد:‌ آموزش ‌و پرورش برنامه‌های بسیار خوبی برای دانش‌آموزان در نظر دارد. همچنین ما یک میز تنیس‌روی‌میز و چند وسیله ورزشی دیگر را طی هفته جاری در اختیار دانش‌آموزان این مدرسه قرار خواهیم داد.

این مقام مسئول بیان داشت: شغلی که یک معلم در سرنوشت یک جامعه می‌تواند داشته باشد، کم تر مسئولی می‌تواند داشته باشد. امیدوارم هر روز شرایط ورزش کردن در شهرستان کارون و کشور بیش تر فراهم‌ شود.

در پایان این مراسم، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدرسه مائده شهرستان کارون افتتاح گردید.

انتهای پیام/گ

زنگ ورزش در خوزستان به صدا درآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.