مشکل دختران بسکتبالیست حل شد / ثبت نشدن نام ایران در سایت مسابقات

تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر کشورمان مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد اما همچنان نام تیم ملی در سایت این رقابت ها ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای  تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر کشورمان روز گذشته شرایط خاصی را تجربه کردند و حتی تا آستانه بازگشت به تهران پیش رفتند. بدهی فدراسیون بسکتبال بابت میزبانی که این فدراسیون سال گذشته بر عهده گرفته بود باعث شد تا مسئولان فیبا به دنبال جلوگیری از حضور ایران در این مسابقات باشند.

این اتفاق در حالی برای تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر کشورمان رخ داد که برای نخستین بار بود که تیمی 5 نفره از بانوان بسکتبالیست ایرانی پس از تائید نوع پوششان توسط فیبا  قصد حضور در مسابقات بین المللی را داشتند.

مسئولان فدراسیون اما عقب نکشیدند و با پیگیری های خود سرانجام بدهی خود به فیبا را پرداخت کردند تا مشکلی برای حضور بانوان ایرانی در مسابقات وجود نداشته باشد. پیش از این قرار بود تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر کشورمان امروز نخستین بازی اش را انجام دهد اما به دلیل این مسئله بازی تیم ملی کشورمان با یک روز تأخیر و از فردا آغاز می شود.

نکته جالب آن جاست که با وجود تائید رئیس فدراسیون مبنی بر پرداخت بدهی ها به فیبا هنوز نام تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر ایران در سایت مسابقات ثبت نشده است.

حل مشکل دختران بسکتبالیست / ثبت نشدن نام ایران در سایت مسابقات

حل مشکل دختران بسکتبالیست / ثبت نشدن نام ایران در سایت مسابقات

انتهای پیام /

ثبت نشدن نام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار