پایان سال 96؛

رفع مشکل کیفیت و افت فشار آب در شادگان

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از رفع مشکل کیفیت و افت فشار آب در شهرستان شادگان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا شمسایی، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در حاشیه افتتاح اداره امور آب شهرستان شادگان بیان کرد: با جایگزین شدن لوله 52 اینچی خط انتقال آب غدیر با خط انتقال قدیمی 42 اینچی مشکل کیفیت و افت فشار آب در شهرستان شادگان تا پایان سال جاری برطرف می شود.

وی اظهار داشت: طرح انتقال آب به شهرستان شادگان پیشرفت مناسبی دارد و تا پایان سال جاری این طرح تکمیل و مشکل آب شهرستان شادگان را به طور کامل برطرف می کند.

شمسایی به اتمام مرحله مطالعات طرح تامین حقابه رودخانه شادگان از کارون اشاره و تصریح کرد: بزودی عملیات اجرایی طرح آغاز می گردد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان اذعان داشت: احداث شبکه آبیاری سنتی برای نخیلات شادگان در ماه های آینده اجرایی می شود.

این مقام مسئول افزود: در انتهای رودخانه های کرخه، مارون در شادگان، رودخانه زهره در هندیجان و در انتهای کارون در شهرهای آبادان و خرمشهر با مشکل تامین آب مواجه هستیم.

احمد جعفری نسب، فرماندار شادگان نیز در این مراسم هدف از افتتاح ساختمان اداره امور آب شادگان را ارائه خدمات به کشاورزان، نظارت بر توزیع آب کشاورزی و پیگیری برای رها سازی آب کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: بیش تر اهالی شادگان به کار کشاروزی مشغول هستند و تامین حق آبه کشاورزی آن ها به صورت اساسی در دستور کار دولت است.

جعفری نسب اظهار کرد: اداره امور آب شهرستان شادگان که متولی تامین و توزیع آب کشاورزی است به صورت مستقل زیر نظر استان اداره می شود.

انتهای پیام/گ

پایان سال جاری، پایان مشکل آب در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار