تارتار: پرسپولیس برنده دربی می‌شود / با دستیار کی روش صحبت کردم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: پرسپولیس برنده دربی پایتخت می‌شود چرا که شرایط خوبی دارد.

تارتار: پرسپولیس برنده دربی می شود / با دستیار کی روش صحبت کردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار درباره حضورش در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: پرسپولیس تیم محبوب من است و  امروز به ورزشگاه آمده‌ام تا بازی این تیم را ببینم. البته از پنج بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل دو دیدار ما مقابل پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود به همین دلیل عملکرد این دو تیم را نظارگر بودم.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس برای او کری‌خوانی کردند، بیان کرد: خدا را شکر شرایط ما خوب است بنده کوچک همه هستم و هواداران پرسپولیس را دوست دارم و خودم هم هوادار این تیم هستم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره  اینکه توانست تیم امیر قلعه‌نویی را ۳ بر صفر شکست دهد، تصریح کرد: کاری به اسم‌ها نداریم. ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و انتظار دیده شدن از سوی کادر فنی تیم ملی داریم که نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشیم. حفظ تیم در این مکان و جایگاه بسیار سخت است.  

وی درباره  دربی پایتخت گفت: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد چرا که این تیم  شرایط فنی اش  بهتر است و امیدوارم این اتفاق در روز بازی هم رخ دهد.  

تارتار درپایان درباره اینکه  آیا بازیکنانش به تیم ملی دعوت خواهند شد، خاطر نشان کرد:  خدا را شکر شرایط خوبی داریم بار‌ها گفته‌ام بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند، امروز هم با یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش صحبت کردم و درخواست کردم که بازیکنان ما را بیشتر ببینند و او هم اعلام کرد این کار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 

اظهارات تارتار درباره دربی پایتخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
به نظر من پرسپولیس تیم اسطوره پروری هستش بیشتر بازیکنانش جزو بهترین ها هستن یا مربی های خوبی شدن
عشق است رنگ سرخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
جناب تارتار، لطفاً جوگیر نشو
دور بازي برگشت با استقلال ببين چه بلايي سر تيمت بياريم
آخرین اخبار