شرایط ویژه شهر مشهد در دهه آخر صفر

در ششمین جلسه شوراى اداری شهر مشهد، برنامه‌های دهه آخر أربعین با حضور فرماندار مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رحیم نوروزیان فرماندار مشهد در ششمین جلسه شورای اداری شهر مشهد گفت: نباید سیستم حکومتی آمریکا را نادید بگیریم و باید برای آبادانی کشور و انسجام وحدت همه تلاش کنیم.

وی افزود: إز برنامه‌هایی مع إسناد بالادستی مارا مکلف به انجام کرده توانمند سازی بافت حاشیه شهر مشهد هست و باید تمامى رؤسا و مدیران شهر برأی توانمند سازی حاشیه شهر تلاش کنند.

فرماندار شهر مشهد در ارتباط با ایّام دهه آخر صفر گفت: بخاطر شرایط ویژه شهر مشهد در دهه آخر ماه صفر باید اشکالات و نقاط ضعف را رفع کنیم و نارضایتی را به حداقل برسانیم.

نوروزیان به ساخت و ساز در مشهد اشاره کرد و افزود: باید شهرداری و دیگر أرکان‌ها به موضوع ساخت و ساز‌های در حریم شهر مشهد توجه کنند و موضوع حاشیه نشینی موضوع پیچیده هست و باید طبق قانون اجرایی شود.


 محمد رضا حیدری رئیس شورای پنجم شهر مشهددیگر سخنران أین جلسه گفت: پنج هزار و ٧٠٠ میلیارد بدهی شهرداری و شورای شهر قبل دارد که ٣ هزار میلیارد آن اوراق مشترک تا پایان سال ٩٦ میباشد و حدود هزار و ٧٠ میلیارد بدهی به پیمانکاران هست.

وى در ارتباط با هزینه روزانه شهر مشهد افزود: ما روزانه ٣ میلیارد و ماهانه ٩٠ میلیارد صرف هزینه شهر مشهد میکنیم.

رئیس شورای پنجم شهر مشهد إز حل معضل مردم خبر داد و گفت: مهترین معضل که مردم رنج میبرند موضوع حمل و نقل زر ترافیک است و ما سعی زر بزرگتر کردن معابر و بزرگراه‌ها شهر داریم.

محمد بوستانى فرمانده نیروی انتظامی هم در أین جلسه به عملکرد ٦ ماهه پرداخت و افزود: مشهد بعد إز تهران بیشترین آمار تماس با سایت ١١٠ را داشته مع أین رقم تا به الان ٨٠٠ و شصت هزار بود است که روزانه به چهارهزار و ٥٠٠ تماس میرسد و بیش إز ٥٠ درصد این تماس‌ها عملیاتی شده است.

 وی گفت: ما ٧٥٠ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و سه هزار و ٥٠٠ معتاد را جمع آوری کردیم و بیش إز ٣ تُن کشفیات مخدر را داشته ایم.

وى همچنین به کاهش آمار در نزاع‌ها اشاره کرد و افزود: ما کاهش جرایم و شرارت‌ها را داشته ایم که زر نزاع فردی ١٣ درصد و نزاع جمعی ٩ درصد بوده است.

انتهاى پیام//ا. آ.
 


برگزاری ششمین جلسه شوراى اداری شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.