هزینه یک میلیاردی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار امسال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مازندران در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: پارسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت متمرکز از سوی وزارت کشور به مقابله با آسیب‌های اجتماعی به مازندران اختصاص یافت و هزینه شد.

وی افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امسال به اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان در این راستا اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: پرداخت اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، در دولت‌های پس از پیروزی انقلاب بی سابقه بوده است.

یونسی رستمی افزود: با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مسئول و در سایه برنامه ریزی جامع، آمار طلاق در استان در حال کاهش است.

وی به نقش موثر اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در پیشگیری و کاهش طلاق اشاره کرد و گفت: باید همراه با اقدامات اجرایی، برنامه یی برای آگاهی افکار عمومی و اجرای طرح‌های گسترده فرهنگی با مشارکت جدی دستگاه‌های مسئول تدوین شود تا دست یابی به اهداف طراحی شده در برنامه کاهش طلاق تسریع شود و برنامه‌های فرهنگی به زیر پوست جامعه برود.

یونسی بر ضرورت تقویت نقش موثر خانواده‌ها در حوزه کاهش طلاق اشاره کرد و افزود: متاسفانه نسبت به آلام دیگران در جامعه نوعی بی حسی اخلاقی و کم توجهی بوجود آمده است و رسانه‌های جمعی و رسانه ملی برای ایجاد تغییر نگاه در جامعه نسبت به درد‌های اجتماعی نقش مهمی می‌توانند ایفا نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بر اهتمام رسانه‌ها و رسانه ملی و انجام بررسی‌ها و تحلیل‌های کارشناسانه مبتنی بر اطلاعات صحیح به منظور افزایش آمار ولادت و ازدواج در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/آ

اعتباری یک میلیاردی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار