برگزاری نخستین دوره منطقه ای ارزیابی تیم های درمان اضطراری در سوانح به میزبانی گیلان

نخستین دوره منطقه ای ارزیابی تیم های درمان اضطراری در سوانح با حضور 11 استان به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: اولین دوره منطقه ای ارزیابی تیم های درمان اضطراری در سوانح با حضور 11 استان به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان برگزار می شود .

وی افزود: وظیفه تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح به عنوان اولین تیم های اعزامی به صحنه حادثه که پس از حضور میزان نیاز منطقه را جهت استقرار تعداد تیم های درمان اضطراری ، برپایی چادرهای درمان برآورد کرده و بر اساس گزارش ارزیابان آن تیم های درمانی به منطقه اعزام می شوند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: اولین دوره ارزیابی با حضور 11 استان در 3روز در گیلان برگزار می شود که در آن از هر استان 2نفر عضو تیم ارزیاب در این دوره حضور می یابند تا با ارتقاء آمادگی از مطالب آموزشی این دوره که توسط اساتید مجرب کشوری و اعضای دبیرخانه ارزیابان جمعیت هلال احمر کشور بهره مند شوند   .

مهدی ولی پور خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر کشور استانهای کشور به 3منطقه تقسیم شدند که اولین دوره این تقسیم بندی در استان گیلان برگزار می شود .

وی با اشاره به تیم 33 نفره ارزیابی هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: در هر یک از شعب جمعیت هلال احمرگیلان 2 ارزیاب عضو تیم درمان اضطراری با 1 سرپرست در ستاد است که2 نفر از ارزیابان هلال احمر استان نیز در این دوره شرکت می کنند .

 

انتهای پیام/م.ع

دوره منطقه ای ارزیابی تیم های درمان اضطراری در سوانح به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.