فرماندار سرخس ؛

دولت نقشی در مشکلات پیش آمده معدن کاران ندارد

فرماندار سرخس گفت: عامل اصلی مشکلات معدنکاران سرخسی عملکرد ضعیف مدیریتی شرکت خصوصی بهره بردار از معادن زغال سنگ است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسین سنجرانی فرماندار سرخس در جلسه رسیدگی به وضعیت معدنکاران سرخسی  افزود: عملکرد ضعیف مدیریتی طی سالیان گذشته، بی اعتمادی کارگران را به مسئولان شرکت بهره بردار از معادن زغال سنگ رقم زده است.


وی گفت: دولت مدافع حقوق کارگران است و بر این اساس طی دو سال گذشته، دولتمردان شهرستان و مسئولان عالی استان با برگزاری قریب به ده جلسه در شهرستان و مرکز استان بار‌ها وضعیت کارگران را به مسئولان معدن زغال سنگ متذکر شده اند و با جدیت نیز پیگیر حق و حقوقات کارگران می‌باشند.

فرماندار سرخس گفت:مشکلات پیش آمده در بلند مدت جز با تلاش کارگران و اعتماد سازی مسئولان بهره بردار معدن زغال سنگ برطرف نخواهد شد و از سوی دولت با اعطای تسهیلات نیز در کوتاه مدت بدنبال برطرف سازی مشکلات معدن کاران سرخسی است.

سنجرانی با تاکید بر اینکه دولت نقشی در مشکلات پیش آمده معدن کاران ندارد افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها در انتشار و واقعیت‌های مشکلات کارگران و پیگیری‌های دولتمردان شهرستان و استان کم لطفی دارند و از بیان حقایق خودداری می‌کنند و مشکلات را به پای مسئولان دولتی تمام می‌کنند.

 در این جلسه جمعی از مدیران شرکت خصوصی بهره بردار از معادن زغال سنگ و نماینده کارگران حضور داشتند و به بیان مشکلات حوزه کاری و برخی راهکار‌ها در کوتاه مدت و بلند مدت پرداختند.
 
انتهای پیام//م.ر
 

برگزاری جلسه رسیدگی به وضعیت معدنکاران سرخسی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.