در 5 ماهه اول سال 96 نسبت به سال گذشته

کاهش 6 درصدی تلفات جاده ای استان اصفهان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در پنج ماهه اول امسال بالغ بر 272 نفر در حوادث جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 290 نفر بوده حدود 6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش امانی اظهار داشت: در پنج ماهه اول امسال بالغ بر 272 نفر در حوادث جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 290 نفر بوده حدود 6 درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص همایش آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای عنوان کرد: از آنجا که از تاریخ 29 آبان لغایت 1 آذر ماه روز جهانی قربانیان تصادفات ترافیکی نام‌گذاری شده است در این زمان همایش توسط این اداره کل به عنوان آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در رابطه با پروژه ارزیابی بیست و تصادفات جاده‌ای در راه‌های برون شهری استان اصفهان اشاره کرد: برای اولین بار در سطح  کشور پروژه‌ای با عنوان ارزیابی ریسک تصادفات جاده‌ای انجام شده که به بررسی تصادفات ۵ ساله استان و علل تصادفات پرداخته و در نهایت با تهیه نرم‌افزاری میزان ریسک در هر قطعه از راه تعیین شده و راهکارهای مناسب و مهندسی در جهت کاهش ریسک هر قطعه ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

تلفات جاده های اصفهان کمتر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.