باحضور مسئولین تربیتی،

راه اندازی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ریگان

با حضور مسول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ریگان راه اندازی شد.

راه اندازی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ریگانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تفکرات خودشان را به دنیا صادر کردند گفت: امام خمینی (ره)فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است واین تفکر به تمام دنیا صادر شد .


وی افزود: با توجه به سلایق ونظراتی که در جامعه ما وجود دارد اما وقتی پای نظام وانقلاب باشد مسولین ومردم با اتحاد ویک صدا در مقابل آمریکا می ایستند.

مسول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمان نیز در این مراسم گفت: تشکل اتحادیه دانش آموزان در آستانه 40سالگی است که یکی از تشکل های پیشکسوت استان است.

رحمان جلالی هدف از راه اندازی دفتر اتحادیه انجمن های دانش آموزان شهرستان ریگان را نیرو سازی در فضای مدارس برشمرد وابراز کرد: چتر انجمن اسلامی در فضای تعلیم وتربیت ریگان باز شد .


وی تصریح کرد: وظیفه اصلی اتحادیه عضویابی و نخبه پروری با توجه به سند چشم انداز تربیتی اتحادیه  وبا بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در اتحادیه می باشد.


رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمان گفت: در این مسیر که همانا مسیر تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است بی شک یک دست صدا ندارد و باید از امکانات و حمایتهای همه عوامل ذیربط و به ویژه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی بهره برد.


جلالی گفت: انجمن های اسلامی دانش آموزان با دریافت ارائه طریق های ائمه محترم جمعه در فضای مطالبه گری دانش آموزی در سطح جامعه ورود پیدا می کنند.


در این مراسم محسن سلطان آبادی به عنوان مسول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ریگان معرفی شد .

انتهای پیام/ح

اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ریگان فعال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار