شهردار کاشان

تراز مثبت 200 میلیونی سازمان مشاغل شهری شهرداری کاشان

شهردار کاشان گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده از میزان درآمد و هزینه سازمان مشاغل شهری در مدت فعالیت خود در سال گذشته یک تراز مثبت 200 میلیونی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی راد، در بخش نخست دوازدهمین نشست شورای اسلامی شهر کاشان که به بررسی لایحه تاسیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با بیان دغدغه ها و نقطه نظرات اعضای شورا اختصاص داشت گفت :باید با تشکیل قانونی و مجدد  این سازمان در زیر مجموعه شهرداری  اقدام شود.

 وی، در دفاع از این لایحه با اشاره به ساماندهی  مراکز شغلی و میادین وابسته به شهرداری کاشان گفت: به عنوان مثال آیا نحوه قرارداد بازار روز مهستان با شهرداری در شورا پذیرفته شده است در حالی که من هنوز مستنداتی در رابطه با چگونگی هزینه سرمایه گذار و نحوه بهره برداری آن ندیدم.

به‌گفته‌وی، بر اساس توافق اولیه قرار بر هزینه 600 میلیونی سرمایه گذار در این محل بوده ولی وی مدعی هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی است که با توجه به استفاده از مصالح بی کیفیت و کار ارزان این گونه به نظر نمی رسد.

ابریشمی راد، خاطرنشان کرد: بازار روز مهستان 59 غرفه دارد که این غرفه ها ماهانه از 400هزار تا سه میلیون تومان کرایه داده می شود ولی شهرداری هیچ درآمدی از این محل هنوز نداشته است.

 

بخش سوم دوازدهمین نشست شورای اسلامی شهر کاشان نیزعبه بررسی پیشنهاد اجرای طرح بام سبز برای شهرداری ها توسط "حمید چراغچی" فعال بخش خصوصی در حوزه انرژی بود که اعضا شورا سوالات و نظرات خود را درباره این طرح بیان کردند.

 بر اساس طرح بام سبز که در زمینه تولید برق از انرژی خورشیدی است شهرداری بدون پرداخت هیچ هزینه ای با سرمایه بخش خصوصی نسبت به تولید انرژی با رعایت شاخصه های محیط زیستی درآمدزایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار