اظهارات عجیب نواف بن سعد پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

نواف بن سعد اظهارات جالبی را پیش از دیدار مقابل اوراواردز ژاپن بر زبان‌ آورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از العاجل، شاگردان رامون دیاز در 2بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانستند با نتیجه شش بر 2تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهند و به فینال این رقابت های معتبر صعود کنند.

به اذعان بیشتر کارشناسان در هر 2 دیدار داوری به سود نماینده عربستان رقم خورد به صورتی که این موضوع اعتراض شدید مسئولان باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت و با وجودی که داوری در هر 2دیدار به سود نماینده عربستان بود، با این حال نواف بن سعد رئیس این باشگاه در اظهار نظری عجیب عنوان کرد که از الان نگران داوری فینال مقابل اوراواردز ژاپن است.

بر همین اساس نواف بن سعد اعلام کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ما در بالاترین سطح ممکن شان قرار دارند اما از تنها چیزی که در حال حاضر می ترسم داوری است.امیدوارم ظلمی که در بازی برگشت مقابل پرسپولیس در مسقط عمان شد بار دیگر برای ما تکرار نشود.

قرار است دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین 2تیم الهلال و اوراواردز ژاپن 18نوامبر در ورزشگاه بین المللی شاه فهد و بازی برگشت هم 25 همان ماه در ورزشگاه سایتاما برگزار شود.

 انتهای پیام/

ناراحتی الهلالی ها از داوری مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار