شورای فدراسیون روسیه مطرح کرد؛

مسکو خواستار اعمال فشار بر آمریکا درباره برجام شد

شورای فدراسیون روسیه خواستار اتخاذ تدابیری جهت اعمال فشار بر آمریکا به منظور جلوگیری از خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس از مسکو، شورای فدراسیون روسیه از پارلمان این کشور خواست تدابیری جهت اعمال فشار بر آمریکا به منظور جلوگیری از خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران اتخاذ کند.

کنستانتین کاساچف رئیس کمیسیون بین المللی شورای فدراسیون روسیه گفت «مقامات مسکو از پارلمان این کشور می خواهند با اعمال فشار بر آمریکا مانع از خروج واشنگتن از برنامه جامع اقدام مشترک یا همان توافقنامه هسته ای ایران شوند.»

این در حالی است که مقامات کمیسیون بین المللی این شورا پیشتر تصمیم داشتند از پارلمان های شماری از کشورها بخواهند مانع از خروج احتمالی آمریکا از برجام شوند.

کاساچف با اشاره به دعوت از مقامات وزارت امور خارجه و دفاع روسیه در نشست این کمیته افزود، یکی از موضوعات دستور جلسه کمیسیون بین المللی شورای فدراسیون، در خواست از پارلمان های آمریکا، چین، آلمان و فرانسه درباره جلوگیری از تهدیدات علیه توافق هسته ای ایران است.

قرار است پیش نویس این در خواست در نشست اولیه شورای فدراسیون روسیه در چهارشنبه 25 اکتبر آماده شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در 13 اکتبر ایران را به تلاش برای ایجاد بی ثباتی و نفوذ در منطقه متهم کرد و از جامعه بین الملل خواستار اعمال فشار بر سپاه پاسداران شد و همچنین از راهبرد جدید واشنگتن علیه تهران خبر داد.

انتهای پیام/

تلاش روسیه برای جلوگیری از خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار