ایلام میزبان راهیان نور اصفهان و همدان

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از بازدید 3 هزار دانش آموز دختر اصفهانی از مناطق عملیاتی استان ایلام خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ جمال شاکرمی جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از اردوگاه شهدای محرم سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزان آغاز شده است و استان ایلام میزبان استان های همدان و اصفهان می باشد.

 
وی افزود: هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، القای حس خود باوری، مسوولیت پذیری، تجدید خاطرات حماسه های رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس؛ تجدید میثاق آنان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری شهدا، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان  با آداب و فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این ارزش ها و این فرهنگ به نسل دانش آموز است.
 
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام بیان نمود: دانش آموزان اصفهانی در مرحله اول که تا ۱۰ آبان ماه  و قبل از مراسم اربعین برگزار می گردد، دو هزار ۸۰۰ نفر  دانش آموز دختر در قالب ۶۴ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی فتح المبین و محرم، دشت عباس، دهلران، موسیان، منطقه قلاویزان، مهران و سد کرخه در مدت ۴ شبانه روز بازدید بعمل می آورند.
 
وی خاطر نشان کرد: در مدت برگزاری این اردو برنامه‌های متنوع فرهنگی اعتقادی برای آشنایی دانش‌آموزان با یادمان‌های شهدا در نظر گرفته شده است.
 
سرهنگ شاکرمی با اشاره به آماده بودن سپاه استان برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اربعین در مهران، بیان نمود: اردوگاه اربعین در حال راه اندازی است و سپاه استان از پنجم آبان ماه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می شود.
 
انتهای پیام/ع
 

اعزام 3هزار دانش آموز دختر اصفهانی به مناطق عملیاتی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.