نیک سیرت: قضاوت درباره داوری را به عهده خود شما می‌گذارم

مربی تیم نساجی گفت: به نظرم مردم می‌توانند درباره عملکرد داور اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نیک سیرت پس از بازی استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: از همه هواداران که به اینجا آمدند تشکر می‌کنیم و قدردان آنها هستیم.ما قدردان زحمات و کارهایی که برای ما انجام دادند هستیم.

 او ادامه داد:ما تمام سعی مان را کردیم تا بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دهیم،معتقدم بازی قابل قبولی را امروز مقابل تیم بزرگی مانند استقلال ارائه دادیم. در نیمه نخست بازیکنان نتوانستند تفکرات فنی پاشازاده را به خوبی انجام دهند،اما در نیمه دوم با تغییر و تحولاتی که سرمربی تیممان ایجاد کرد خیلی بهتر شدیم.

او درباره داوری این دیدار گفت: قضاوت در این باره را به عهده خود شما می‌گذارم. این بازی شرایط خاصی داشت.به نظرم مردم می توانند درباره عملکرد داور اظهار نظر کنند.داور کار خودش را انجام داد.من اعتقادم بر این است که پاشازاده چیز خاصی نگفت و اعتراض خاصی هم به این موضوع نکرد اما اخراج شد.

مربی نساجی درباره استرس بازیکنان این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: این شرایط در آزادی و آن هم جلوی خیل عظیمی از تماشاگران  طبیعی بود. مهدی پاشازاده خیلی تلاش کرد بازیکنان را به شرایط مد نظر برساند. تنها ایرادی هم که در ورزشگاه آزادی وجود دارد این است که در آزادی صدا به بازیکنان نمی رسد و صدای پاشازاده به بازیکنان نمی رسید تا بتواند بازیکن را شرایطی که برایشان ایجاد شده بود خارج کند.اما در بین 2 نیمه سرمربی تیممان با صحبت هایی که با بازیکنان انجام داد، شرایط مان نسبت به نیمه نخست خیلی بهتر شد.

نیک سیرت درباره تعویض‌های تیمشان در این بازی اظهار کرد: نظر مهدی پاشازاده این بود 2 مهاجمه بازی کنیم و از کناره ها ارسال کنیم با اینکه به نتیجه هم رسیدیم اما مقداری دیر بود.

انتهای پیام/

اظهارات مربی نساجی درباره اخراج پاشازاده از بازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار