نظرسنجی نشان می‌دهد؛

تنها ۲ درصد آمریکایی‌ها ایران را بزرگترین تهدید برای کشورشان می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بر خلاف نظر دونالد ترامپ، تنها ۲ درصد مردم آمریکا، ایران را بزرگترین تهدید برای این کشور می‌دانند.

تنها ۲ درصد آمریکایی‌ها ایران را بزرگترین تهدید برای کشورشان می‌دانندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روزنامه ایندیپندنت، یک نظرسنجی جدید نشان می دهد برخلاف نظر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تاکید او بر تهدیدآمیز بودن ایران برای آمریکا، تنها 2 درصد مردم این کشور، ایران را بزرگترین تهدید برای آمریکا می‌دانند. سه چهارم آمریکایی ها فکر می کنند رئیس جمهور این کشور، آنها را به جنگ سوق خواهد داد. برخلاف رئیس جمهور آمریکا، اکثر آمریکایی فکر نمی کنند که دیپلماسی هدر دادن وقت باشد!

براساس این نظرسنجی، تقریبا سه چهارم آمریکایی ها می ترسند که آمریکا در طی چند سال آینده درگیر یک « مناقشه عمده» خواهد شد. در بحبوحه‌ی تنش ها با کره شمالی بر سر آزمایش‌های موشکی متعدد این کشور و تولید کلاهک های هسته ای در کره شمالی که با قدرت نمایی دونالد ترامپ همراه شده است، هفتاد و دو درصد جمعیت آمریکا می ترسند که این کشور در چهار سال آینده درگیر چنین جنگی شود. اکثر مردم آمریکا معتقدند بزرگترین تهدیدی که برای این کشور وجود دارد از جانب کره شمالی است و بعد از این کشور، گروه تکفیری-صهیونیستی داعش و روسیه در رده های بعدی تهدید علیه آمریکا قرار دارند. این درحالی است که تنها دو درصد مردم آمریکا معتقدند که ایران بزرگترین تهدید برای آمریکاست. 

تنها ۲ درصد آمریکایی‌ها ایران را بزرگترین تهدید برای کشورشان می‌دانند

بر اساس نظرسنجی ان بی سی نیوز و نظرسنجی امنیت ملی سروی مانکی نظر مردم آمریکا درباره اینکه «بزرگترین نوع تهدیدی که متوجه آنهاست، چیست؟»، تقریبا برابر بود؛ یعنی آنها در پاسخ به اینکه از بین تسلیحات هسته‌ای، حمله سایبری و حمله تروریستی کدام یک برای آمریکا خطر بیشتری دارند، مردم نظر تقریبا برابری درباره این موضوعات داشتند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد پنجاه و چهار درصد آمریکایی ها با شیوه ی رفتار دونالد ترامپ در تقابل با کره شمالی، موافق نیستند. واکنش رئیس جمهور آمریکا به آزمایش‌های موشکی پیونگ یانگ همراه با سخنانی جنگ‌طلبانه بود. دونالد ترامپ در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: هیچ انتخابی جز ویرانی کامل کره شمالی نخواهد بود. دونالد ترامپ در این سخنرانی افزود: اگر «اکثریت صالح!» با « معدودی شرور» مقابله نکنند؛ در این صورت شرارت پیروز خواهد شد.

اکثر مردم آمریکا درباره موضع گیری های دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر هم نظر نیستند. ترامپ می گوید کار رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، در زمینه دیپلماسی هدر دادن وقت است! در واقع نظرسنجی نشان می دهد که شصت و چهار درصد مردم آمریکا ترجیح می دهند که آمریکا برای حل بن بست این کشور با کره شمالی به یک راه حل دیپلماتیک دست یابد.

انتهای پیام/

نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد فقط 2 درصد آمریکایی‌ها ایران را تهدیدی برای کشورشان می‌دانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
فقط شما خودتان را تهدید می دانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
اینا خودشون با زبون لال خودشون مرتب حرف از مخالفان دولت در آمریکا میزنند مردم آمریکا هیچ مشکلی با ملت جمهوری اسلامی ایران ندارند
آخرین اخبار