سخنان منافقانه ترامپ هویت بداخلاق وی را به ملل نشان داد

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد درمجلس خبرگان رهبری سخنان رئیس جمهوری آمریکا راجع به ایران را بی ادبی و هرزه گویی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نماینده ولی فقیه در استان گفت:  رئیس جمهوری آمریکا جمهور آمریکا این کاسب سیاسی و افریت بین المللی، این انسان هتاک و هرزه و درغگو سخنی بیان ذاشت که تازه نبود و هیچ تعجبی هم نباید کرد.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: بی ادبی، خیره سری، بداخلاقی و تحریف تاریخ و جغرافیا کار استکبار و الگوهای استکباری است.


وی با بیان اینکه این سخنرانی یک جلوه زشت داشت و یک جلوه زیبا، گفت: جلوه زشت آن سخن گفتن با مردم آمریکا بود که مردمش را بی بصیرت، نا آگاه و انسان های جاهل دانست که با آنها اینگونه سخن گفت و زشت است یک سخنران و آن هم در موقعیت رئیس جمهور اینچنین پردروغ، منافقانه و بازیگرانه با مردمش صحبت کند.


ملک حسینی افزود: با مردم جهان و دول خارجی اینچنین دروغ پردازانه سخن گفتن و توهین به ملتی که همیشه مظهر اقتدار و آبرو بودند کاری زشت و ناپسند بود.


وی گفت: این سخنان پرده از یک واقعیت برداشت و آن اینکه انقلاب به موفقیت رسیده بود و توانسته بود دشمن را در نقطه های امیدش مایوس کند و در جایی که دشمن می خواهد پیروز باشد آن را محکوم به شکست کند.


ملک حسینی با بیان اینکه سپاه پاسداران مظهر اقتدار و عامل امنیت توانسته موفق باشد افزود: این سخنان سخیف ترامپ نشان داد که انقلاب و رهبر عزیز ما در تصمیم خود در مقابله با آمریکا تا آنجا که توانسته اند پیروز شده اند و پیروزی بزرگ با رسوایی و خواری دشمن نزدیک تر است.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر ما همدل، یکصدا و پایبند به آرمان‌ها و تلاشگر باشیم، تهدیدها و تحریم ها هرگز نمی تواند خللی در کشور ایجاد کند زیرا خودمان به دست خودمان و با اندیشه خودمان می توانیم به آنچه که دشمن نمی خواهد و ما می خواهیم یعنی شکل گیری یک نظام دینی با رسیدن به رفاه مناسب و عزت معقول و اقتدار شکوهمند برسیم.

انتهای پیام/د

پیروزی بزرگ با رسوایی و خواری دشمن نزدیک تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.