محمود واعظی :

بعد از سخنرانی ترامپ، هیچ هیجانی در بازار اقتصادی رخ نداد

محمود واعظی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش بر نقش موثر همدلی مردم و دولت در بی نتیجه ماندن اهداف شوم ترامپ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات،  بنا بر حکم رئیس دولت دوازدهم ، به عنوان رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد و جای خود را در وزارت ارتباطات به معاون جوانش آذری جهرمی داد .

پس از سخنان سخیف دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا ، مردم کشور در فضا های مختلف نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و همدلی آنها با دولت سبب ش که صحبت های او بی نتیجه بماند.

در همین راستا محمود واعظی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و عنوان کرد: بعد از سخنرانی ترامپ ایجاد نشد و این نتیجه همدلی و همراهی قابل ستایش دولت و مردم است.

واعظی نوشت:
"همه اعضای هیات دولت با هم بسیار صمیمی و نزدیک هستند و اعتماد مردم را پاس می دارند ، رابطه خوب دولت با مردم باعث شده تلاش دشمنان بی نتیجه بماند و دیدیم اگر چه سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود، مردم نیز خوب تجزیه و تحلیل کردند و هیچ هیجانی در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ ایجاد نشد و این نتیجه همدلی و همراهی قابل ستایش دولت و مردم است."


انتهای پیام/
واعظی سخنان ترامپ را شعاری تکراری دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۰۰:۵۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار