استاندار خراسان رضوی؛

کشور ما در حوزه اقتصادی یک کشور با ثبات است

استاندار خراسان رضوی گفت: کشور ما در حوزه اقتصادی یک کشور با ثبات است که ما این ثبات را به جهانیان نشان داده ایم.

کشور ما در حوزه اقتصادی یک کشور با ثبات استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   علیرضا رشیدیان، در مراسم تقدیر دستگاه‌ها و شرکت‌های برتر به مناسبت روز جهانی استاندارد که در سالن صبا مشهد برگزارشد، افزود:امروزه استاندار یکی از الزامات و ضروریات زندگی سالم و سرشار از بهره وری است که خراسان رضوی به عنوان پایتخت معنوی ایران سالانه پذیرای ۲۷ میلیون زایر است که توجه و دقت به استاندارد در این استان بیش از سایر استان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروزه نمی‌توان سلامت جامعه را تنها از وزارت بهداشت و درمان توقع داشت و سایر دستگاه‌ها نیز باید به این امر مهم توجه داشته باشد، تصریح کرد:اگر هوای سالم، آب سالم و کالا‌های استاندارد و سالم داشته باشیم می‌توانیم توقع آرامش و سلامت جامعه را داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای حضور مستمر در بازار‌های جهانی باید در زمینه تولید کالا و ارایه خدمات کالا‌های ما از کیفیت لازم برخوردار باشد، گفت:برای این که به بتوانیم در بازار‌های رقابتی دنیا حضور داشته باشیم باید کالا‌های مرغوب و با کیفیت و استاندارد ارایه دهیم تا بتوانیم هم در داخل و هم در خارج از کشور مشتریان را جذب کالاهایمان نماییم.

رشیدیان با تاکید بر اینکه نباید در سازمان‌های ما دوباره کاری صورت بگیرد خصوصا در حوزه اقتصادی که باعث اتلاف وقت و انرژی و افزایش هزینه‌ها می‌شود، افزود:ما میراث داران سازمان‌های هستیم که در طول سال‌ها شکل گرفته اند و دوباره کاری در امر واحدی در انجام می‌دهند که با توجه به نگاه ملی در مورد دوباره کاری و کار‌های تکراری که صورت گرفته و کار‌های خوبی شده است که نتایج آن ارتقا و سرعت اقدامات هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد:با اجرای سیاست هایکه در حوزه اقتصادی با تاکیدات مقام معظم رهبری و دیپلماسی فعال که با جهان داشته ایم توانسته ایم منطق و خرد ایرانی را به منصه ظهور بگذاریم.

رشیدیان با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور در حوزه اقتصادی با ثبات است و ما این راه به جهانیان نشان داده ایم، گفت:با توجه به سخنرانی‌های نابخردانه رییس جمهور آمریکا مردم کشور ما نشان دادند که کشورمان یک جامعه با ثبات است و با حرف‌های یک فرد نابخرد و ناآگاه متزلزل نمی‌شود و تاثیر نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: مسلما گسترش و صادرات کالا‌ها و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در حوزه منطقه و بین المللی حایز اهمیت است و برای در دست داشتن بازار‌های بین الماللی و رقابت با آن‌ها باید برای ارتقا و افزایش کالا‌هایی با کیفیت تلاش کرد.

وی اظهار کرد:همین طور که باید در امر کیفیت و ارتقا استاندارد تاکید داشت، ولی در عین حال نباید سخت گیری‌ها مانع صادرات و یا باعث کندی صادرات شود و باید از این اقدامات پرهیز کرد.

گفتنی است به مناسبت هفته استاندارد از دستگاه‌ها و شرکت‌های برتر استان در حوزه استاندار و کیفیت تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام//ف. غ

 

تجلیل از از دستگاه‌ها و شرکت‌های برتر استان در حوزه استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.