پارک جی سونگ اولین کره ای حمل کننده مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018

ستاره سابق تیم ملی فوتبال کره جنوبی و باشگاه منچستر یونایتد به عنوان اولین ورزشکار کره ای حمل کننده مشعل المپیک زمستانی 2018 انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم روشن کردن مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی،هفته آینده در المپیا ،محل برگزاری المپیک یونان باستان، برگزار خواهد شد و به گفته رئیس کمیته المپیک یونان،پس از روشن شدن مشعل،پارک جی سونگ به عنوان اولین ورزشکار کره ای آن را حمل خواهد کرد.


پارک36 ساله که پیش از بازنشستگی، عناوینی زیادی را با منچستر یونایتد و پی اس وی آیندهون به دست آورد، در المپیا،پس از آپوستولوس آگلس اسکی باز یونانی ،دومین ورزشکاری خواهد بود که مشعل را حمل خواهد کرد.

با انجام این مراسم ، شمارش معکوس برای برگزاری المپیک زمستانی پیونگ چانگ که از 9 تا 25 فوریه خواهد بود،شروع می شود و برگزار کنندگان کره ای مشعل را روز 31 اکتبر طی مراسمی در آتن تحویل خواهند گرفت.

سپس مشعل به کره جنوبی خواهد رفت تا رژه مشعل در سراسر کشور اجرا شود.

المپیک پیونگ چانگ اولین المپیک زمستانی آسیا خواهد بود که در خارج از ژاپن برگزار می شود و اولین المپیک از سه المپیک متوالی تابستانی و زمستانی در این قاره است.
توکیو میزبان المپیک تابستانی 2020 است و پکن نیز میزبان المپیک زمستانی 2022 خواهد بود.
انتهای پیام/


پارک جی سونگ مشعل المپیک زمستانی را حمل می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار