تکمیل 529 پروژه عمرانی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : در سال جاری 529 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: در نیمه امسال ،910 پروژه عمرانی در استان خراسان شمالی اجرا شد که از این تعداد 381 پروژه در دست اقدام و 529 پروژه عمرانی شامل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و همچنین انجام تعمیرات کلی و جزیی به مددجویان واگذار شد.

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه مسکن مددجویان در سر فصل‌های تعمیرات ، احداث مسکن شهری و روستایی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود، افزود : در این مدت در حوزه تعمیرات 167 واحد در حال اجرا و 374 واحد تحویل داده‌شده و در مناطق محروم هم 16 واحد مسکونی در حال اجرا و 50 واحد به مددجویان تحت پوشش تحویل داده‌ شده است.

اهرابی تصریح کرد : هم اکنون در بخش احداث مسکن روستایی 84 مورد در دست است و هشت واحد تحویل داده‌ شده است و همچنین در مناطق محروم هم 23 واحد مسکونی در حال اجرا و دو مورد به بهره‌برداری رسیده است .

وی افزود : در شش‌ماهه امسال در بخش مسکن نیمه‌تمام روستایی و شهری به ترتیب 16 و 32 واحد به بهره‌برداری رسیده و به مددجویان تحویل داده‌شد .

گفتنی است : امسال در حوزه عمرانی، دو میلیارد و 800 میلیون تومان از محل صدقات ، منابع دولتی و تسهیلات بانکی هزینه شده است .

انتهای پیام/ آ

هم اکنون 381 پروژه عمرانی مددجویان کمیته امداد استان خراسان شمالی در حال اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.