گشایش نمایشگاه بزرگ ورزش و تفریحات سالم در شیراز

نمایشگاه بزرگ ورزش و تفریحات سالم در باغ جنت شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آتش زمزم سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در این مراسم با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ ورزش و تفریحات سالم به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه بزرگ که با حضور گسترده هیات‌های ورزشی شیراز همراه است ۵۲ رشته ورزشی در قالب غرفه‌های متعدد به شهروندان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به ارائه مشاوره تخصصی ورزش در بیش از ۵۲ غرفه این نمایشگاه تصریح کرد: فرصت خوبی برای انتخاب رشته ورزشی برای جوانان در این نمایشگاه فراهم شده است.

آتش زمزم تصریح کرد: با توجه به تأثیر ورزش بر بالابردن روحیه نشاط و سلامتی در بین عموم شهروندان، شهرداری شیراز توجه ویژه‌ای به ورزش و بخصوص ترویج ورزش‌های همگانی دارد.

وی ادامه داد: از این رو این نمایشگاه بخشی از برنامه‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف در روز‌های سال در دستور کار شهرداری شیراز قرار می‌گیرد.

آتش زمزم گفت: زیر ساخت‌های لازم برای ورزش همچون پیاده راه سلامت، باغات و سالن‌های ورزشی در شیراز فراهم شده و علاوه بر آن برنامه‌هایی همچون این نمایشگاه نیز مکمل ان شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری شیراز افزود: در نمایشگاه بزرگ ورزش و تفریحات سالم که تا ۲۸ مهرماه در باغ جنت و با حضور همه هیات‌های ورزشی شیراز برپا خواهد بود، تجهیزات و وسایل رشته‌های مختلف و متنوع ورزشی به نمایش گذاشته شده و رشته‌های ورزشی ملی، ورزش‌های نوین، ورزش‌های بومی و محلی معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران نیز در این نمایشگاه به اجرای حرکات زیبا و مهیج ورزشی رشته‌های خود خواهند پرداخت.

 سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز نیز در این مراسم با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی بیان کرد: این هفته فرصت خوبی است تا اهمیت توجه به ورزش برای همه مورد تاکید قرارگیرد چرا که سلامتی جامعه وابسته به سلامتی شهروندان است و سلامتی شهروندان درگرو اهمیت دهی به ورزش است.

انتهای پیام/ن

نمایشگاه بزرگ ورزش و تفریحات سالم در باغ جنت شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.