پیوستن کوتینیو به بارسلونا منتفی است

با وجود ادعا‌های مقامات باشگاه بارسلونا، انتقال ستاره برزیلی لیورپول به این باشگاه در فصل زمستان بعید است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با وجود این که چند روز قبل اسکار گراو یکی از مدیران بارسا ادعا کرد که این تیم برای خرید بازیکنان مورد نیازش، از جمله کوتینیو در ماه ژانویه هیچ مشکلی ندارد، اما شرایط موجود حاکی از آن است که انتقال فیلیپ کوتینیو به نیوکمپ در فصل نقل و انتقالات زمستانی بعید است.


بارسا برای خرید کوتینیو سه پیشنهاد ارائه کرد که لیورپول هیچ کدام از آن‌ها را نپذیرفت. اما چندی قبل مدیر ورزشی بارسا مدعی شد این باشگاه برای خرید کوتینیو و هر بازیکنی که هیئت مدیره تایید کند، در فصل زمستان اقدام خواهد کرد.


اما سایت گل می‌نویسد بارسلونا برای خرید این بازیکن برزیلی اولا شرایط مالی مناسبی ندارد و در ثانی اینیستا، بازیکنی که قرار بود کوتینیو جای او بازی کند، با بارسا قرارداد مادام العمر امضا کرده است.


این دو مسئله باعث شده انتقال کوتینیو به نیوکمپ در فصل زمستان بعید به نظر برسد؛ بنابراین گزارش بارسا برای تأمین مبلغ انتقال فیلیپ قصد فروش بازیکنانی مانند آلکاسر، آردا توران را دارد، اما بعید است از فروش آنها پول زیادی به دست آورد. فروش آندره گومس ممکن است پول خوبی را نصیب کاتالان‌ها کند، اما این بازیکن فعلا مورد توجه سرمربی بارسا است و ممکن است تا پایان فصل در نیوکمپ بماند.

در نتیجه با توجه به موضع سر سخت لیورپول و رد سه پیشنهاد متوالی بارسا از سوی این تیم، و نیاز بارسا به تأمین منابع مالی انتقال کوتینیو، این انتقال مذاکرات دوباره و مفصلی را می‌طلبد که فصل زمستان خیلی زمان مناسبی برای این کار نیست و ممکن است دو طرف در فصل زمستان در این مورد به توافق برسند.
به همین دلیل بعید است، کوتینیو حداقل در ماه ژانویه لیورپول را ترک کند.


انتهای پیام/


انتقال کوتینیو به نیوکمپ در ماه ژانویه بعید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار