کشف ۸ هزار قلم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی غیر مجاز در بهشهر

۸ هزار و ۷۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی غیر مجاز و قاچاق در بهشهر کشف و ضبط شد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق و غیرمجاز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران ضمن شناسای اتوبوس مورد نظر که از تهران به مقصد یکی از شهرستان‌ ها در حال حرکت بود، این خودرو را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ماموران در بازرسی از داخل این خودرو بیش از هشت هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی افزود: در همین خصوص ماموران انتظامی این فرماندهی در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف بیش از ۷۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز به ارزش ۵۰ میلیون ریال را کشف و ضمن دستگیری متهم  این واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان خواست: از خرید اجناس و اقلام فاقد برچسب و غیر استاندارد خوداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با پلیس  ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی وبهداشتی غیر مجاز در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار