آیت‌الله سعیدی:

دشمنان به دنبال نهضت‌ بدون رهبر هستند

دشمنان می‌خواهند که نهضت‌ها بدون رهبری باشد تا مانند دیگر کشورهای بدون رهبر راحت‌تر بتوانند کشور را از بین ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت‌الله سعیدی ظهر امروز در جلسه نخستین شورای عالی کنگره شهدای روحانی استان قم که با حضور فرمانده سپاه قم، سید مهدی صادقی استاندار قم و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه قشر روحانیت نسبت به دیگر قشرها دو برابر شهید داده‌اند اظهار داشت: قرآن کریم پیشاپیش ما را بر حوادثی که باید ماندگار شود یادآوری می‌کند.

وی افزود: همت اهل‌بیت (ع) سبب جلوگیری از فراموشی نهضت امام حسین (ع) شد، به همین دلیل برگزاری کنگره شهدای روحانی در راستای حفظ نهضت امام حسین (ع) خواهد بود.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه نخستین شهید و جانباز را روحانیت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تصریح کرد: باید از شهدای روحانی تجلیل شود تا مسیر و اهداف اهل‌بیت (ع) گم نشود، قبل از انقلاب به دلیل وجود روحانیت در قم توجه آن‌چنانی به این شهر نمی‌شد، اما اکنون شهر قم موردتوجه قرارگرفته ولی همچنان باید توجهات بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نهضت بدون رهبری هستند خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند که نهضت‌ها بدون رهبری باشد تا مانند دیگر کشورهای بدون رهبر راحت‌تر بتوانند کشور را از بین ببرند.

سعیدی  رساندن انقلاب به دست امام زمان (عج) را یکی از کارهای مهم خواند و ابراز کرد: یکی از کارهای مهمی که باید در رابطه با نهضت صورت بگیرد، رساندن انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است که دشمنان از این مسئله ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: پاسداشت یاد شهدای روحانی حفظ رهبری نهضت است، چرا که اگر می‌خواهیم نهضت اسلامی زنده بماند باید دست‌به‌دست هم و یکدیگر را یاری کنیم.

انتهای پیام/ت

پاسداشت یاد شهدای روحانی حفظ رهبری نهضت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.