اولین سفر استاندار به شهرستان گچساران

استاندار در اولین سفر خود به گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به اینکه در چند سال گذشته اعتبارات استان در بحث ملی ،استانی و نفت افزایش خیلی خوبی داشته است گفت:با وجود افزایش اعتبارات در خیلی از جا‌ها به دلیل ضعف مدیریت و عدم برنامه ریزی از این اعتبارات به خوبی استفاده نشده است.


محمدعلی احمدی با بیان اینکه باید کار‌ها با برنامه و هدفمند باشد افزود: باید اولویت تخصیص اعتبارات و طرح‌ها مشخص شود.


وی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌های استان روند کار و فعالیت و پیشرفت خوب است افزود: نباید روند پیشرفت شهر‌های که در مسیر حرکت هستند متوقف شود بلکه سایر شهرستان‌های کمتر توسعه یافته روند حرکت و توسعه خود را افزایش دهند.


استاندار به ظرفیت‌های بالای گچساران اشاره کرد و افزود: برخورداری از منابع نفت وگاز، صنایع پتروشیمی، زمین‌های کشاورزی و قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و صنعتی، گچساران را به یکی از شهرستان‌های مهم استان تبدیل کرده است.


علی احمدی به پیشرفت و توسعه گچساران در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: روند کار و فعالیت در این شهرستان می‌تواند الگوی سایر شهر‌های استان باشد.


وی روند بازسازی بافت فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب را از طرح‌های خوب در شهر دوگنبدان برشمرد.


نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای توسعه استان نباید چوب لای چرخ توسعه استان گذاشت و کار شکنی کرد بلکه باید مسیر رشد و حرکت را هموار کرد.


تاجگردون گفت: باید شرایطی فراهم کرد که استان به سوی رشد و بالندگی برود تا از این مشکلات خارج شد.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتبار استان از ۱۶ استان کشور بیشتر است و در چند سال گذشته اعتبارات خوبی به استان تزریق شده است.


وی بیان کرد: طرح‌های خوبی در گچساران در حال اجراست که طرح محور مواصلاتی چهار خطه بهبهان- گچساران به باشت و دیلم- گچساران به چرام در بخش راهسازی، طرح‌های آبرسانی، بازسازی بافت فرسوده و گاز رسانی به تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از مهمترین این طرح‌ها است.

انتهای پیام/د

بازسازی بافت فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.