هواداران پرسپولیس پیج داور بازی عمانی را هک کردند + عکس

در پی جریان خطاهای داور عمانی بازی برگشت پرسپولیس والهلال، هواداران پرسپولیس صفحه شخصی این داور را هک کردند.

هواداران پرسپولیس پیج داور بازی عمانی را هک کردند + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ماه جاری دو تیم پرسپولیس  و الهلال برای راهیابی به  فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ 4 مهرماه  با برتری تیم الهلال عربستان به پایان رسید و شانس  صعود پرسپولیس به فینال را کمتر کرد. با این اوصاف تنها امید پرسپولیس به بازی برگشت بود که شب گذشته برگزار شد.

در بازی رفت،گل الهلال توسط خریبین در منطقه آفساید وارد دروازه پرسپولیس شد که با رای کمک داور این گل پذیرفته شد و به طور کامل جریان بازی را تغییر داد ؛ در بازی برگشت هم  داور، خطای بیرون محوطه جریمه را  برای الهلال  پنالتی  گرفت.

این اشتباهات داوری ،  سرمربی و هواداران تیم پرسپولیس را به شدت عصبانی کرد و سبب شد تا هواداران به صفحه شخصی داور عمانی حمله کرده و آن را هک کنند. 

هواداران پرسپولیس پیج داور بازی عمانی را هک کردند + عکس

 انتهای پیام/

هک شدن پیج داور بازی برگشت پرسپولیس و الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خبری که گذاشتید از پایه و اساس اشتباهه یکی یه عکس داور گذاشته معلوم نیست حالا اسم قبلی پیج چی بوده بعد نوشته هک شد، فالو کننده هارو ببینید اصلا این صفحه از اول ایرانی بوده و اصلا هکی در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
در لیست فالورکنندگان این داور همه ایرانی هستن مگه ممکنه چه دلیلی داره که ایرانی ها یه داور عربی رو فالو کنن قاعدتا باید افرادی با هویتی عربی پیج رو دنبال کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
زنده باد پرسپولیس
آخرین اخبار