برگزاری جشنواره نوجوان سالم در خراسان شمالی

رئیس اداره مراقبت آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان گفت : جشنواره نوجوان سالم با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برای دانش‌آموزان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس سرایدار رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت : یکی از اولویت‌ها در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ٬ تهیه نقشه خطرپذیری و سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان این که هفتمین جشنواره نوجوان سالم با محورهای پیشگیری از گرایش به دخانیات ٬ پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزار می‌شود ، افزود : این جشنواره در قالب های مقاله، ایده پردازی، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، تئاتر، نمایش، نرم افزار و چند رسانه‌ای برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه و مقاله و ایده پردازی برای فرهنگیان و والدین دانش آموزان تمام مقاطع برگزار می‌شود.

سرایدار تصریح کرد: امسال جشنواره نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی نیز با موضوع چگونگی مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در قالب نقاشی و انشاء برگزار می‌شود.

وی گفت : پوستر طراحی شده توسط اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خراسان شمالی٬ به عنوان پوستر هفتمین دوره جشنواره کشوری انتخاب شد و قرار است برای تمام استان‌های کشور چاپ شود.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اظهار کرد : سال گذشته 7 هزار 772 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. امسال هم پیش‌بینی می شود با توجه به شور و اشتیاق 163 هزار دانش آموز و علاقه 15 هزار همکار فرهنگی٬ این جشنواره با استقبال خوبی رو به رو شود.

گفتنی است : علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا 15 بهمن ماه به دبیرخانه این همایش واقع در چهارراه شهرداری٬ ساختمان شماره 2 آموزش و پرورش، معاونت تربیت بدنی و سلامت ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

برگزاری هفتمین جشنواره نوجوان سالم در مدارس متوسطه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.