صدور 12 هزار برگ اسناد مالکیت کاداستری در خراسان شمالی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت : در شش ماهه امسال 12 هزار و 204 برگ اسناد مالکیت کاداستری در استان خراسان شمالی صادر و تحویل مالکین شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت احوال و املاک استان خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت طرح کاداستر و قانون جامع حدنگار گفت : تمام اسناد مالکیت دفترچه ای طبق قانون جامع کاداستر کشور ظرف مدت پنج سال باید به سند تک برگی تبدیل شود.

وی اهداف توسعه پایدار و لزوم تامین امنیت اجتماعی در راستای تحقق این توسعه، صدور سندتک برگی اقدامی مهم و موثر در تامین امنیت فردی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: از مشخصات این سند غیر قابل جعل بودن آن به دلیل درج برچسب هولوگرام و تعویض سند پس از هر انتقال است .

اسدی ارتقای امنیت و آرامش روانی ، کاهش اشتباهات حذف نوشتار های دستی،تحویل اسناد مالکیت به درب منازل مالکیین، شفاف سازی امور و بروز رسانی اطلاعات مالکیت را از دیگر مزایای سند کاداستر برشمرد.

وی در ادامه خواستار مراجعه مالکین به ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان محل وقوع ملک برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگ را شد و گفت : اسناد مالکیت در کمترین زمان ممکن صادر و به مراجعین تحویل می شود.

انتهای پیام/آ

صدور و تحویل اسناد مالکیت در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.