کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های تربت جام و تایباد

فرمانده مرزبانی تایباد از کشف بیش از ۱۰۰‌کیلو‌گرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ مجید پویان گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرز‌های خراسان رضوی و جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد‌مخدر، مرزداران هنگ تایباد موفق شدند بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف و ضبط کنند.


وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی ۱۷‌شهریور، هنگ مرزی  تایباد طی در حین کنترل خودرو‌های ورودی و مسافرین به کشور موفق شدند ۱۵‌کیلو و ۸۵۰‌گرم هروئین فشرده را از یک‌دستگاه خودرو کشف کنند.

فرمانده مرزبانی تایباد از درگیری مرزبانان این هنگ با قاچاقچیان مواد‌مخدر خبر داد و گفت: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند بیش از ۸۵ کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف کنند.

پویان با اشاره به انجام موفق این عملیات، افزود: سرانجام پس از انجام ماموریت‌ها و رد‌زنی اکیپ این گروهان، نیرو‌های مقتدر این هنگ بعد از پاکسازی منطقه، موفق به کشف مواد‌مخدر به مقدار ۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که در مجموع ۸۵ کیلو و ۷۰۰‌گرم مواد افیونی در چهار کوله جاسازی گردیده بود، شدند، در رابطه کشف این مواد دو قاچاقچی اتباع بیگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هدایت شدند.

انتهای پیام/س، ج
 

کشف مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.