امضا تفاهم نامه بین کمیته امداد و سپاه فتح استان

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد با سپاه فتح استان تفاهم نامه امضا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرمانده سپاه فتح استان با بیان ظرفیت‌های سپاه در کمک‌رسانی به جامعه محرومان گفت: سپاه پاسداران هرساله با استفاده از ظرفیت قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا طرح‌های زیادی را اجرا می‌کند که بخشی از این فعالیت‌ها به محرومیت‌زدایی از استان‌ها تخصیص می‌یابد.


بوعلی با اشاره به فراگیر بودن اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سراسر کشور ادامه داد: طرح‌های عمرانی که جزء فعالیت‌های سپاه بوده و کاربرد عمومی دارند در مکان‌هایی ساخته می‌شوند که استفاده همگانی داشته و مددجویان کمیته امداد نیز بتوانند از این فضا‌ها بهره‌مند شوند.


وی از ساخت درمانگاه سپاه در دهدشت خبر داد و ادامه داد: با تکمیل درمانگاه گچساران و بهره‌برداری از درمانگاه یاسوج، بخشی از نیازمندی‌های مددجویان کمیته امداد در بخش درمان برطرف می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد استان هرساله باهدف کمک به نیازمندان استان و خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف با سپاه پاسداران این استان تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کند.

هنگی، درمانی، اشتغال و مسکن دانست و از فرمانده سپاه خواست از محل سپرده‌گذاری سپاه و بسیج، به مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت کند.

انتهای پیام/د

امضا تفاهم نامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.