فراهانی: شرایط تغییر نکند از نفت جدا می شوم

بازیکن تیم نفت تهران گفت: اگر شرایط تیم نفت تغییر نکند بر اساس قراردادم از این تیم جدا می شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان میلاد فراهانی دروازه بان تیم نفت گفت: بازی از حساسی زیادی برخوردار بود با توجه به این که شرایط تیم ما هم خوب نیست. شب می خوابیم صبح  بلند می شویم اتفاقات جدید  می بینیم. ما از سابقه خودمان دفاع می کنیم. این بازی برای ما یک بازی 6 امتیازی بود. خدا رو شکر پیروز شدیم و جایگاه خود را در جدول حفظ کردیم.

او افزود: از شرایط نفت بی خبرم. بازیکنان باید تمرکز خود را برای بازی بگذارند. اما هر روز یک چیز جدید می شنویم مثلا می گویند نفت به آسیا نمی رود. نمی دانم چرا نفت این قدر حاشیه دارد. از مسئولان می خواهیم فکری به حال ما بکنند. ما برای این تیم  زحمت می کشیم.

فراهانی درباره مبلغ قراردادش اظهار کرد: تا کنون 20 درصد از قراردادمان را گرفته ایم و بعد از این بازی نیز باید 10 درصد دیگر بگیریم. صحب هایی با درخشان کرده ام تا شرایط بهتر شود. در غیر این صورت و با درست نشدن شرایط  صد در صد نفت را ترک می کنم. قراردادم را از اول فصل طوری نوشتم که اگر قول ها عملی نشوو  می توانم تیم را ترک کنیم.

او درباره مشکلاتی که چک های بازیکنان نفت داشته است تصریح کرد: من هم این چک ها را دیدم. این چک ها از بازیکنان پس گرفته شد و امیدوارم  به زودی چک های جدید را بدهند.

 انتهای پیام/

اظهارات فراهانی درباره تیم نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار