سارق خودرو به دام پلیس سیمرغ افتاد

یک دستگاه خودرو سرقتی با دستگیری سارق در سیمرغ کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف یک خودرو سرقتی و دستگیری سارق توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت زنی در حوالی یکی از روستا‌های حومه شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید که با چراغ خاموش در حال تردد بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: ماموران با بررسی و استعلام از مرکز دریافتند، این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان‌های همجوار و راننده خودرو سارق است.

سرگرد راعی افزود: ماموران پلیس برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو با مشاهدذه ماموران بر سرعت خودرو افزوده و اقدام به فرار کرد.

وی گفت: ماموران با عکس العمل سریع وغافلگیرانه پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت موفق شدند، خودروی مورد نظر را متوقف و سارق خودرو را دستگیر کنند.

سرگرد راعی افزود: متهم به سرقت در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۷۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شد.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارق خودرو در سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.