بهره مندی نزدیک به ۳۰۰ کودک یتیم و نیازمند از خدمات کمیته امداد ماکو

نزدیک به ۳۰۰ کودک یتیم ونیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ماکو بهره مند هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در حال حاضر ۱۸۰ یتیم و ۱۱۲ فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

محمد محمدنژاد افزود:  درقالب طرح اکرام ایتام و محسنین یک هزار و 270 نفر از خیرین نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند که حداقل سرپرستی یک نفر از این ایتام و کودکان نیازمند را بر عهده گرفته اند.

وی گفت: حمایتهای حامیان از ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش, در زمینه های تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان انجام می شود.

محمدنژاد با بیان اینکه افراد خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز انتخاب کنند بیان کرد: خیرین در نیمه اول سال جاری بیش از سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به این افراد کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماکو از تحت حمایت بودن 950 خانواده با سرپرستی بانوان خبر داد و گفت:  این افراد تحت حمایت کامل این نهاد قرار دارند و از تمامی خدمات امداد اعم از اشتغال، بیمه تامین اجتماعی، هزینه های درمانی، عمرانی، دانش آموزی و دانشجویی بهره مند می شوند.

به گفته محمدنژاد در حال حاضر یک هزار و ۷۵۴ خانوار با سه هزار و ۴۰۱ نفر جمعیت تحت پوشش خدمات کمیته امداد شهرستان ماکو هستند.

انتهای پیام/ح

بهره مندی 292 کودک بی سرپرست ونیازمند ماکو از خدمات کمیته امداد ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.