اتمام گازرسانی در استان تا پایان دولت دوازدهم

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت:گازرسانی به تمامی شهرها و روستاهای استان ایلام تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسد.

اتمام گازرسانی در استان تا پایان دولت دوازدهم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛عباس شمس اللهی در نشستی که با حضور نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و روسای واحدهای ستادی و کارکنان این شرکت برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: تاکنون 22 شهر و 300 روستای استان عملیات گازرسانی آنها به اتمام رسیده است .

وی به برخورداری 98درصدی و 70درصدی گاز طبیعی در بخش های شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: تاکنون در استان 735 کیلومتر خط انتقال و تغذیه 3232 کیلومتر شبکه اجرا، 86 هزار انشعاب نصب و 131 هزار و 585 مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در ادامه به تشریح وضعیت گازرسانی در حوزه جنوب استان پرداخت و اضافه کرد: از 10 شهر حوزه جنوب 8 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که معادل 94 در صد خانوار شهری و نیز مشعل گاز در 81 روستای حوزه جنوب روشن است که 59 درصد خانوار روستایی را شامل می شود.

شمس اللهی همچنین ادامه داد: تاکنون در حوزه جنوب استان 1180 کیلو متر خط انتقال و تغذیه اجرا، بیش از 25 هزار انشعاب نصب و 24620 مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند.

انتهای پیام/ د

اتمام گازرسانی تا پایان دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.