هدایت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تست انتخابی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان از امشب در تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین گفت: تست انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان از میان مهاجرین افغانستانی مقیم ایران، از امشب در تهران برگزار خواهد شد.

تست انتخابی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان از امشب در تهران برگزار می شود«خانعلی هدایت»، رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تست انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان از میان مهاجرین افغانستانی مقیم ایران، از امشب در تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شکست تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل تیم های ملی ایران و تاجیکستان و باز ماندن از صعود به رقابت های جام ملت های آسیا اظهار داشت: اگرچه از این دور از رقابت ها حذف شدیم اما تیم ملی فوتسال افغانستان تیم جوانی است و آینده بسیار خوبی دارد.

رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین افزود: تیم ملی فوتسال افغانستان پس از بازی مقابل تاجیکستان به تهران بازگشته و قرار است از امشب رقابت های انتخابی بازیکنان تیم ملی زیر 20 سال از میان مهاجرین مقیم ایران برگزار شود.

هدایت تاکید کرد: از امشب تست انتخابی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال افغانستان به مدت سه شب برگزار خواهد شد و روز جمعه نفرات برتر معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر تمرکز کادر فنی روی تیم ملی زیر 20 سال است اما نیم نگاهی به تیم ملی بزرگسال نیز خواهند داشت و اگر بازیکن مناسبی برای تیم بزرگسال کشف شد دعوت می شود.

«خانعلی هدایت»، رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین اضافه کرد: بعد از تست انتخابی بازیکنان تیم ملی در تهران، برنامه ای به همین منظور در شیراز نیز در نظر گرفته شده و قرار است به مدت دو شب به همراه هیات مربیگری و سرپرست تیم ملی در این برنامه شرکت کنیم.

قابل ذکر است که تیم ملی فوتسال افغانستان که برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا به تبریز سفر کرده بود، پس از شکست مقابل تیم های ملی ایران و تاجیکستان از این دور رقابت ها حذف شد و نتوانست جواز صعود به جام ملت های آسیا را کسب کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امام الاه رحیمی
۱۶:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
تست کی شروع میشه ما آینده زيادي داریم
حداقل ی کاری کنین ما ب ارزو هامون برسیم‌
Iran (Islamic Republic of)
خالق محمدی
۲۲:۵۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خالق محمدی هستم ۱۹ سالمه میخوام تست بدم
Germany
علی
۰۷:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
تست گیری برای فوتسال در سال ۲۰۲۰ در تهران کی شروع میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدی
۱۵:۲۰ ۳۰ تير ۱۳۹۷
زمان تست روزو تاریخشو میشه بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
تست بازیکنان فوتبال مهاجر در ایران کی شروع مشه خواهشن اطلاع بدین